Zacieki z mydła na butach trekkingowych

Jakie buty kupić? Jaka kurtka jest najlepsza? Czy w tym śpiworze nie będzie mi za zimno? Jak naprawić plecak? Lina podwójna czy pojedyncza?

Moderator: Moderatorzy

h_b

Ulubione góry: nie wiem

Zacieki z mydła na butach trekkingowych

Śr 07 lut, 2018

Dzień dobry!

Nie ukrywam, że na konserwacji butów nie znam się zupełnie. Mam te swoje buty raz ubrane i od tamtej pory leżały w szafie z innymi, gdzie trochę się odgniotły i zabrudziły. Umyłam je szczoteczką z ciepłą wodą i mydłem. Obawiam się, że źle zrobiłam, bo buty mimo dwukrotnego porządnego wypłukania pod zimną wodą, są całe w plamach/zaciekach z mydła. Buty są koloru karmelowego, a zacieki są minimalnie jaśniejsze, no ale jednak to widać. Co mogłabym z tym zrobić, żeby jak najmniej uszkodzić membranę? Szukałam odpowiedzi w Internecie, ale bez skutku.
Może spróbować tym płynem? [4F TEXTILE+ płyn do prania odzieży sportowej]
PS: jeśli ma ktoś sposoby na zodgniecenia na butach i na zadziorki, to będę bardzo wdzięczna

Lucass
Administrator forum

Ulubione góry: Małe Pieniny i Kan-goory ;-)

Re: Zacieki z mydła na butach trekkingowych

Śr 07 lut, 2018

Płyn jest do prania tkanin.
A te buty to z czego są?
I do czego? Na wystawę czy do chodzenia?
Po pierwszym błocie plam nie będzie widać. Zadziorków także.
Prawdziwego turystę poznać po butach. i nie są to buty lśniące.
www.wedrowki.com
I don't want to start any blasphemous rumours / But I think that God's got a sick sense of humour
And when I die I expect to find Him laughing
- Martin Gore - DM

h_b

Ulubione góry: nie wiem

Cz 08 lut, 2018

Pytałam, bo buty są na mnie za duże i znalazłam na nie kupca, a w opisie zaznaczyłam że są w stanie idealnym, bo gdy wstawiałam ogłoszenie to faktycznie były.
Ale bardzo dziękuję za cenną poradę dotyczących tego, do czego powinny służyć moje buty, panie Prawdziwy Turysto.

Lucass
Administrator forum

Ulubione góry: Małe Pieniny i Kan-goory ;-)

Cz 08 lut, 2018