Buty trailowe na wędrówki po Tatrach?

Jakie buty kupić? Jaka kurtka jest najlepsza? Czy w tym śpiworze nie będzie mi za zimno? Jak naprawić plecak? Lina podwójna czy pojedyncza?

Moderator: Moderatorzy

Redevilie

Ulubione góry: Tatry

Buty trailowe na wędrówki po Tatrach?

Pt 27 kwi, 2018

Witajcie. Jestem bardzo początkująca, jeśli chodzi o górskie wędrówki. Zawsze wyjeżdżam w Tatry. Do tej pory były to dość amatorskie wędrówki w dość amatorskich butach. Czarny Staw pod Rysami czy też ten Gąsienicowy "zdobywam" w adidasach, w których chodzę na co dzień. W tym roku chciałabym jednak wybrać się nieco wyżej i potrzebuję profesjonalnych butów. Moje wymagania:
-buty damskie
-w miarę lekkie (jestem małą osóbką- 160 cm wzrostu i 42kg żywej wagi, więc buty większego kalibru są dla mnie niczym cegły na nogach :P)
-twardsza podeszwa
-żebym dała radę w nich wyjść na szczyty- na razie takie mniej wymagające, z czasem może coś więcej
-przewiewne (tzn. , żebym nie ugotowała sobie stóp idąc w 30 stopniach w cieniu)
-utwardzenie z przodu
-żeby pożyły dłużej niż jeden sezon :)
-cena do ok. 300zł