[FILM]

Fotografia górska (i nie tylko). Najlepsze górskie plenery do zdjęć, zalecany sprzęt, przydatne akcesoria, ustawienia pozwalające dokonać najlepsze ujęcia.

Moderator: Moderatorzy

MatiH94

Ulubione góry: Tatry, Beskidy, Bieszczady

[FILM]

Pt 09 gru, 2016

Chciałbym przedstawić moje relacje video z wypraw. To moje początki więc prosiłbym o złożone opinie. Jak ktoś się lepiej zna na kręceniu i montażu takich filmików to proszę kilka porad. Zapraszam do oglądania! ----> https://www.youtube.com/channel/UC1sVB0 ... kBjZ0u_oUA To link do mojego kanału na serwisie Youtube. :D

MatiH94

Ulubione góry: Tatry, Beskidy, Bieszczady

Re: [FILM]

So 10 gru, 2016

Dziękuję za obszerną opinię. Bardzo tego potrzebuję bo rodzina czy znajomi zawsze mi powiedzą, że ładnie albo efektownie a ja szukam stylu który może się podobać. Na pewno następne filmiki będą lepsze. :)

Marek

Ulubione góry: Małe Pieniny

Re: [FILM]

So 10 gru, 2016

Nie znam się na montażu i kręceniu. Po prostu też "rozkminiam temat".
Rzuciłem okiem na Twoją produkcję. Piszesz o ''relacjach video z wypraw", ale chyba bliżej Ci do wideoklipu. Zdaje się, że jesteś na etapie fascynacji możliwościami nowych zabawek - kamery i programu do edycji, bo masz skłonność do nieuzasadnionego używania dostępnych efektów. Wprawdzie film z wycieczki to nie wycieczka, tylko odrębny utwór, lecz jeśli to ma być relacja, to nie powinna za bardzo odbiegać od klimatu tej wycieczki. Przyspieszanie, spowalnianie i cofanie akcji ożywia przekaz, byle bez przesady, bo robi się groteskowo. Podejście po paru kamolach na sztorc to nie breakdance. Żeby dynamizować akcję, wystarczy krócej ciąć ujęcia.