Regulamin forum e-gory.pl

  1. Każdy użytkownik, umieszczając swój post na forum, zgadza się z niniejszym regulaminem.
  2. Niezarejestrowani użytkownicy mogą jedynie czytać forum, aby napisać posta należy się zarejestrować/zalogować.
  3. Użytkownik ma prawo do jednego aktywnego konta na forum.
  4. Administracja forum w poszczególnych działach lub tematach albo w stosunku do wybranych użytkowników ma prawo do wprowadzania akceptacji postów przed ich opublikowaniem.
  5. Na forum można się swobodnie wypowiadać, jednakże posty wyjątkowo wulgarne, obrażające innych użytkowników, oraz ogólnie przyjęte zasady moralne, będą usuwane, a ich twórca napominany.
  6. Zabrania się pisania o czynach niezgodnych z prawem, o sposobach omijania przepisów oraz popierania takich czynów.
  7. Zanim założysz nowy temat, upewnij się czy dany wątek nie został poruszony w innym miejscu forum. Jeśli nie, załóż swój temat w odpowiednim dziale. Używaj forumowej wyszukiwarki! (Znajdziesz ją w prawym górnym rogu każdej ze stron forum) Nikt nie lubi wiele razy udzielać tej samej odpowiedzi.
  8. Staraj się opisywać swoje tematy w sposób zwięzły i zrozumiały. Nie używaj SAMYCH DUŻYCH LITER w nazwach tematów i postach.
  9. Pisz zrozumiale, bez błędów, z zachowaniem zasad ortografii i interpunkcji.
  10. Staraj się nie odbiegać od tematu danego wątku, inaczej twoje posty mogą zostać usunięte przez moderatora lub administratora, a ty zostaniesz upomniany.
  11. Emotikonek używaj z rozsądkiem, tak samo jak znaków ‚?’ oraz ‚!’ Nie musisz ich stawiać dziesięć pod rząd wystarczy 1. Osoby, łamiące ten punkt, będą upominane, a ich posty kasowane.
  12. Nie pisz kilku postów bezpośrednio jeden pod drugim. Jeśli chcesz coś dodać lub zmienić w swojej wypowiedzi, użyj opcji ‚edycja’ posta.
  13. Dopuszczamy możliwość linkowania w treści posta pojedynczych zdjęć w nieprzekraczalnej szerokości 800 pikseli. Należy również mieć na uwadze, aby zdjęcie było zoptymalizowane pod kątem wielkości pliku, aby strona nie ładowała się w nieskończoność. Należy bezwzględnie pamiętać, że link do zdjęcia na forum będzie działał cały czas, stąd nie należy np. po paru dniach usuwać zdjęcia z pierwotnej lokalizacji (chyba, że jednocześnie poprawi się link na forum).
  14. Na forum nie umieszczamy zapowiedzi imprez. Od tego służy osobny dział portalu. Informacje zostaną tam zamieszczone, po spełnieniu naszych warunków dot. publikacji materiałów.
  15. Na forum nie umieszczamy żadnych reklam.
  16. Administrator forum, redaktorzy, czy właściciel serwisu e-gory.pl, nie są odpowiedzialni za wypowiedzi na forum. Każdy użytkownik odpowiada za swoje posty.
  17. Szanujemy Twój czas, szanuj czas Administratorów i Moderatorów. Nie będziemy się bawić nad mozolnym poprawianiem postów nie spełniających powyższych zasad. Będziemy je po prostu usuwać z forum.
  18. Administrator lub redaktor ma prawo wykorzystać Twój post częściowo lub w całości w dowolnym miejscu w obrębie portalu e-gory.pl (wyłącznie).
  19. Administrator ma prawo wysyłać epizodyczne e-maile zarejestrowanym użytkownikom forum, dotyczące kluczowych wydarzeń organizowanych przez portal e-gory.pl
  20. Administrator ma prawo usunąć użytkownika naruszającego niniejszy regulamin. Administrator ma również prawo trwale zablokować użytkownikowi dostęp do forum.
  21. Administrator ma prawo usunąć użytkownika, który nie napisał żadnego postu i nie logował się na forum przez co najmniej rok.
  22. Niniejszy regulamin nie podlega dyskusji, tak samo jak ewentualne upomnienia oraz działania administratora lub moderatorów. Jeśli się z nim nie zgadzasz, nie udzielaj się na forum.