Media Trip za kołem polarnym
Organizatorzy targów ispo nigdy nie cierpieli na brak inwencji. Wręcz przeciwnie – kreatywność oraz przełamywanie stereotypów i utartych schematów to ich swoisty „znak firmowy”. Od lat cała branża outodoorowa i sportowa może się o tym przekonywać podczas zimowych i letnich imprez targowych.
Tymczasem wspierająca ispo i – nie wahamy się tego powiedzieć – zaprzyjaźniona z targami monachijskimi brać dziennikarska, do której mamy przyjemność należeć, ma takich okazji więcej. Jedną z nich są spotkania i wyjazdy dla dziennikarzy, podczas których aspekt informacyjny (konferencje prezentujące nowe projekty ispo) harmonijnie współgra z prawdziwie outdoorowym lub sportowym duchem. Swego czasu tradycją były „media tripy” do austriackiego Sölden, gdzie prelekcje, traktujące o nowościach i planach na zbliżającą się imprezę zimową, bynajmniej nieprzypadkowo zbiegały się z rozpoczęciem Pucharu Świata w Narciarstwie Alpejskim. Pod koniec ubiegłego roku, w dniach 10-12 grudnia, partnerzy medialni ispo udali się aż za koło polarne – do szwedzkiej Kiruny.
“Media Trip to Kiruna” był owocem ścisłej współpracy ispo z dwiema skandynawskimi potęgami: koncernem Volvo, którego nikomu chyba nie trzeba przedstawiać oraz organizacji Scandinavian Outdoor Group (SOG), zrzeszającej czołowe skandynawskie marki outdoorowe. To właśnie członkowie SOG – firmy Fjall Raven, Hestra, Woolpower, Primus, Light My Fire i Icebug wyposażyły uczestników w stosowne ubrania i sprzęt, które doskonale sprawdziły się w warunkach arktycznej zimy. Organizatorzy zadbali o to, żeby nie tylko dni – od wczesnych godzin porannych do późnego wieczora – były wypełnione atrakcyjną „treścią”. Również noce miały być atrakcją samą w sobie. W końcu hotel lodowy to dość niecodzienne miejsce do spania.
Źródło: | ![]() |