Fjallraven nareszcie w Polsce
Od stycznia 2010 należąca do szwedzkiego koncernu Fenix Outdoor (Hanwag, Primus, Tierra) legendarna marka Fjallraven wkracza na polski rynek. Wyłącznym dystrybutorem została poznańska firma HBMM, znana w branży głównie jako dystrybutor niemieckiej marki Tatonka.
Quality Time – to hasło przewodnie marki, która ma już 50 lat doświadczenia w projektowaniu między innymi niezwykle wytrzymałej odzieży dla wymagających turystów i myśliwych. Fjallraven w swojej ofercie posiada również plecaki, namioty i akcesoria turystyczne. Asortyment podzielony został na 4 kolekcje: Trekking (turystyka), Travel (podróże), Polar (ekspedycje zimowe) i na koniec Forest (Myślistwo). Podstawą myślenia we Fjallraven jest stawiane na rozwój produktów niezwykle trwałych i wytrzymałych. Dbałość o wytrzymałość i trwałość przejawia się w każdym produkcie od guzika po najmniejsze nici i szwy. Po procesie rozwoju i doskonalenia produkty przechodzą najcięższe testy po to, by upewnić się, że poradzą sobie w każdych warunkach. Tysiące zadowolonych klientów mają to samo wrażenie: z tymi produktami można czuć się pewnie w ekstremalnych warunkach!
Najbardziej znanym, z materiałów używanych w produktach Fjallraven, jest G-1000. To prawdziwy symbol marki. Gęste szycie oraz mieszanka 65 % poliestru i 35 % bawełny zapewniają ochronę przed wiatrem i niezwykłą wytrzymałość. Zaimpregnowanie dodatkowo podnosi ochronę przed wilgocią i wodą. G-1000 jest materiałem bardzo wytrzymałym. Dwukrotnie mocniejszy od jeansu, materiał jest też lekki. Idealny w podróż, w teren i na polowanie.
Marka Fjallraven zostanie zaprezentowana na stoisku firmy HBMM podczas tegorocznych targów turystycznych Zima-Sport w Kielcach oraz targów myśliwskich Hubertus w Warszawie. Oficjalna strona: www.fjall-raven.pl.
Nie wiemy, jakie marki odegrają znaczącą rolę na polskim rynku w 2010 roku, ale istnieją duże szanse na to, że będą wśród nich produkty ze znakiem lisa polarnego, symbolem marki Fjallraven.